niedziela, 10 kwietnia 2016

Karola626

Będzie długo, przepraszam. 
W dniu dzisiejszym miał miejsce wyciek z najlepszej drużyny lipicanów, Tureckich Kamieni. Jestem zawiedziona, ponieważ osoba, która go spowodowała dość mocno zamotała, próbując tenże wyciek ukryć, no i... jednak to był swój człowiek prawie. Mianowicie - w dniu dzisiejszym graczka Karola626 opuściła szeregi TK, z powodu zachowania, które zarówno zaburzało przyjemną atmosferę - jak i cóż... dość niskiego stopnia kultury, czego szczególnie nie tolerujemy. (Podstawy muszą być!) 

Po wczorajszej burzy, która zaowocowała awanturą (dlaczego zawsze jak mam urlop ;-;) ustaliliśmy, że dajemy szansę, decyzje podejmie jutro cała ekipa - demokracja przeto demokracją. W rezultacie graczka została dzisiaj koło godziny szesnastej, siedemnastej wydalona z drużyny. Myślałam, że całość będzie przebiegać spokojnie. Mimo wszystko - graczce zależało na dobrej opinii, jak wynikało z wcześniejszych rozmów, a początkowo nic nie zapowiadało wycieku. Umówiliśmy się, konie zostały na mnie wystawione, w odpowiedzi otrzymała pakiet UM, żeby nie spadła w rankingach, gdy depozyt będzie przebywał u mnie. Zabrałam się z drugim członkiem zarządu do ponownego sprawdzenia konta. 

I wtedy pojawił się szajs. Graczka zakupiła dwa konie, wystawione na nią wcześniej przez inną graczkę z naszej ekipy. Wcześniej chciała rozmnażać konie na sprzedaż, stąd wystawiono jej konie z mniejszym PG, żeby się bawiła w porodówkę. (Swoją drogą, to już naprawdę trzeba być ogarniętym [nawet niż ja bardziej], żeby mieć dostęp do 8 koni i zwinąć 2. Ja nie wiem czy to miało być tak, że dwójki nie zauważamy, czy jak, ale taki ogar, to podziwiać nie szkoda xd). 


Mimo próśb - konie nie zostały oddane nam, a przekazane za cenę dwóch kuponów każdy, graczce Tinusia1, zarządcy drużyny konkurencji - TL - której ja tam za uczciwość dziękuję, bo konie zostały odsprzedane nam z powrotem. 

http://www.howrse.pl/elevage/fiche/proprietaires?id=27662863
http://www.howrse.pl/elevage/fiche/proprietaires?id=27757551

Przestrzegam - przed współpracą z graczką, jak i po prostu przed jakimkolwiek wymianami z nią czy usługami. Jestem w stanie zrozumieć naprawdę wiele, ale tego rodzaju zachowanie zasługuje na nagłośnienie, co by inni się na tym nie przejechali.

W sumie tyle, długo wyszło.

3 komentarze:

  1. Ile była w drużynie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okres próbny przeszła. Jeżeli dobrze pamiętam - coś koło 7/10 dni.
      Meian.

      Usuń
    2. Wcześniej coś kombinowała?

      Usuń