poniedziałek, 2 października 2017

WAŻNE!

Przypominam, że komentarze nie podpisane loginem z gry nie powinny mieć prawa bytu i w gruncie rzeczy powinny być kasowane. Dlaczego? Bo bardzo łatwo samemu sobie dobrą opinię wystawić, a nijak nie idzie tego zweryfikować! Dlatego przypominam o podpisach, bo ich brak przestanie być tolerowany!

Sami także możecie dodawać oszustów/osoby polecane wystarczy napisać komentarz pod stronami: Nie polecam... lub Drobne polecam. Jeżeli komentarz będzie szerszy i opatrzony odpowiednimi dowodami zostanie zmieniony w osobny post odnośnie konkretnego gracza.

W Inne listy... dodawać można loginy graczy z portali społecznościowych, blogów prywatnych, czy całe odnośniki do takowych list zawierających zbiór osób potencjalnie nie polecanych.

27 komentarzy:

  1. Polecam graczkę Kuce Szetlandzkie :)
    Uczciwa przy wymianach i godna posady sittera
    Chińska Kicia

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Chińska Kicia:
    Tak graczka jest bardzo uczciwa... Ale skoro tak jest to wytłumacz mi proszę dlaczego (pomimo swojej uczciwości) kradnie konie?
    P.S. Prawdopodobnie (takie są podejrzenia moje i paru innych graczy) konta Chińska Kicia i Kuce Szetlandzkie są powiązane.
    Pozdrawiam.. Szataniara

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Szataniara ;
    Skąd masz takie informacje? Jakoś mnie nie oszukała. Tsaa... jesteśmy powiązane? Jeśli już to przyjaźnią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do kuców? Bez przesady, jest po prostu złą po wylogowaniu się pracy w Drużynie, przetrzymywaniu Koni wydaliliśmy gracza, po czym poprosiliśmy o zwrot koni na Depozyt. Niestety tak się nie stało. Graczka zablokowała mnie jak i inna proszącą ja osobę. Podpisała regulamin drużyny. Po zablokowaniu chciała sprzedać PG drużyn lecz jej się to nie udało

    MAGIC SYSTEM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Aeon.
    Robi świetne avatary, nie oszukuje i jest fajna ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Do MAGIC SYSTEM :
    Serio? Nie wiedziałam. Z resztą, ja, jak i ona już nie gramy w howrse.
    No cóż, kiedyś pora skończyć opiekować się pikselami, i zająć się nauką.
    Życzę wszystkim miłej gry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chce zgłosić graczke Missisipi była w druzynie koni hanowerskich CF&Meridius potym jak odeszła sprzedaje płodne konie z ich naj pg .
    Napisała do mnie gdyż sama posiadam dr.hanowerów
    Moim zdaniem to nie uczciwe zapracowali sobie na to na początku chciałam od niej kupic konia ale potem z ciekazwosci wchodzę na druzyny z których odeszła i 11 marca odeszłą od CR&Meridius
    http://pl.tinypic.com/r/2hcjoyb/9
    http://pl.tinypic.com/r/162flw/9

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam Maremi.Ubiłam jej 8 koni i potem dostałąm 2 kupsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam Fabian98, wymiana WT=1 k. 150 tyś. poszła pomyślnie.
    Najunka

    OdpowiedzUsuń
  10. Gracz twinspace - oszust z loterii.

    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=345cx08&s=9#.V-lJD98wjMJ
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=31508zb&s=9#.V-lINt8wjMI
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=z7tb4&s=9#.V-lJBN8wjMJ
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=n1uuf8&s=9#.V-lI_t8wjMK
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2rpwdq9&s=9#.V-lI-t8wjMJ
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=10pua6h&s=9#.V-lHWt8wjMI

    /Agmaja

    OdpowiedzUsuń
  11. Gracz Kenshi jest oszustem. Jak coś mogę wysłać screeny na dowód. Umowa była taka, że ja ubiję 10 koni a on kupi konia za 3 kupony (tak wiem, w ogóle cała ta historia brzmi naciąganie, ale jakoś dałam się nabrać). Od dwóch (?) dni czekam, aż kupi konia, ale nawet nie odpisał. Kuponów jak nie było, tak nie ma. Pozwoliłam sobie dodać go do przyjaciół, i z tego co widziałam, to na Howrse był już kilka razy. Widział również wiadomości które do niego wysłałam, w których to napisałam, że wystawiłam już konia.
    Coffee Sugar

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem dzisiaj naważniejsza w motoryzacji jest ekonomiczność danego pojazdu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co ma piernik do wiatraka? Co ma motoryzacja do howrse? O_O
      Pozdrawiam, holidays horse

      Usuń
  13. Graczka patty. usilnie próbuje ukraść PG z hodowli luzytanów. Uważajcie na nią. Może chcieć dołączyć do drużyny i wykraść PG.
    Shadow.

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam Suzuki. Godna zaufania, zawsze wywiązuje się z umowy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie polecam graczki julianna. Niby nic nie robi ale non stop grozi problemami z prawem i jest chamska.
    Jeśli ktoś chce, na howrse jestem howrse24, mogę wysłać nawet screeny naszej "przemiłej" rozmowy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Potrzebujesz HACKA do HOWRSE ?
    Na tej stronie jest bardzo dobry:
    freehackpl.com/howrse-hack/

    OdpowiedzUsuń