poniedziałek, 21 września 2015

Intryga Roku 2015! - Zapraszamy na rozdanie nagród!

Być człowiekiem, to znaczy być oczywistym, ale to jest tak śmieszne, że paść można. xd
[Screen z zaznaczeniem znajomych został edytowany, żeby to ładnie było wszystko widać, jak tu się coś tajemniczego rozrasta. : D] 
(Ja nic nie sugeruję, ja tylko pokazuję screeny. Wnioski należy wyciągnąć samemu. Prywatnie - pragnę przyznać sobie po raz drugi NędznegoDetektywaRoku.)


Czy można być bardziej oczywistym? Czekam (Meian, bardzo gorąco, zaznaczam), na wasze propozycje odnośnie nominacji do oczywistych intryg roku.


Graczka od dłuższego czasu chciała do mnie na sittera. Nie wzięłam jej, jestem człowiekiem, który woli nie brać na sittera nikogo, aniżeli ryzykować potem stratą pracy całej ekipy, bo zaufało się nie temu co trzeba. 

Zabawne. 
Gracz zgłosił się dzisiaj do mnie, z zapytaniem czy poszukuje sittera. Osoba, która podał jaką polecającą, a właściwie jej wiarygodność - sprawiła, że zaczęłam się śmiać. Gracz nie posiada osoby polecającej w znajomych. Niby nic, ale w połączeniu z faktami, które są widoczne na screenach (data rejestracji, jakich ma znajomych), to naprawdę wydawało się tak oczywiste, że aż śmieszne. xd
Polecający: kucynek

Mrau! Chwilę po odmowie graczowi chilout, pojawił się kolejny potencjalny sitter. Znowu - najpierw zaproszenie do znajomych, potem wysłanie wiadomości. Sprawdźcie kogo ma w znajomych... Gracz się nie odezwał ponownie, po mojej odpowiedzi, przynajmniej do momentu publikacji notki, szkoda. [Nieaktualne, odezwał się. Czekam na link do gracza, u którego podobno pracował.] Liczyłam na kolejne wejścia smoka ciekawych smaczków. : D
Jeszcze zabawniejsze - zobaczcie do kogo wysłał mi link, jakoby pracował u tej osoby.




Linki również do:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz